Дитячі куртки і жилети New Balance — для найактивніших
Американський спортивний бренд відомий з 1906 року завдяки випуску модельного ряду оригінальних кросівок. Сьогодні Нью Беланс — це легенда в ніші sport style, а асортимент марки, крім взуття, включає чоловічий, жіночий одяг, а також юнацькі речі. Основна увага традиційно приділена комфорту, практичності, актуальній, мінімалістичний стилістиці, сучасним технологіям і високій якості.
Лінія виробів досить широка:
- верхній одяг;
- реглани та кофти;
- брюки і шорти;
- футболки, майки, поло;
- аксесуари (шкарпетки, головні убори).
Окрему серію складають дитячі куртки New Balance, розраховані на споживачів у віці від 7 до 13 років. Розмірний ряд — від SB (122 см) до XLB (158 см). Палітра відтінків переважно синьо-блакитна. Характерна особливість фірмового каталогу — відсилання до популярного футбольного клубу. Так з'явився силует у блакитному кольорі ФК “Динамо” Київ Vector Speed, призначений для тренувань. Він зшитий з поліестеру і спандексу за технологією NB DRY: швидко сохне, відводить вологу і забезпечує хорошу вентиляцію.
Спортивні фасони на кожен день створюються з комбінації натуральної тканини і синтетики. Їхня головна перевага полягає в методиці NB HEAT: речі максимально зберігають тепло тіла й дуже швидко висихають в умовах холоду. Прямий класичний крій, довгі рукави з регулюванням обхвату, капюшон, комір-стійка для захисту від вітру. Великі кишені вміщують найнеобхідніші предмети.
Купити дитячу куртку Нью Беланс можна у фірмовому бутику або на сайті інтернет-магазину. Кожен силует вдається детально розглянути, звірити параметри дитини із запропонованою розмірною сіткою, вивчити характеристики і поставити запитання менеджеру в онлайн-чаті.
Для найактивніших хлопців, які надають перевагу свободі рухів, компанія пропонує дитячі жилети New Balance. Класичний фасон з високим коміром, кишенями і блискавкою найкраще підходить для тренувань на вулиці. Виріб має додаткове утеплення і зберігає тепло, при цьому залишається легким і не заважає під час занять спортом. Як засіб декорування виробник використовує знакові символи ФК “Динамо” Київ і брендовий лого.
Для створення своєї продукції компанія застосовує різні інноваційні розробки. Тканина DRYx має ефект “розумної вентиляції” для виведення вологи тіла, а FLEXx здатна адаптуватися завдяки підвищеній еластичності. Динаміка рухів і зручність гарантовані! Циркуляція повітря в обох напрямках — особливість системи охолодження ICE. Таким чином виробник подбав про практичність, технологічність і зручність.