Взуття

У ритмі вулиць

Питання і відповіді

Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині newbalance.ua від цін в магазинах мережі?

Ні. Ціни в інтернет-магазині newbalance.ua і магазинах мережі однакові. Винятком може стати наявність спеціальних акцій і дисконтна програма для зареєстрованих користувачів сайту.

Чи можу я приміряти товар?

У замовленнях з доставкою за адресою або до відділення «Нова Пошта» або “Justin” послуга примірки наразі недоступна.

Що робити, якщо товар мені не підійшов?

При отриманні замовлення незалежно від способу доставки ви можете розпакувати і оглянути товар. Якщо з якихось причин товари в замовленні не відповідають вашим очікуванням, ви можете не оплачувати товар і доставку, а повернути його назад з кур’єром або зворотною посилкою за допомогою «Нова Пошта» чи “Justin”. Якщо ви вирішили повернути товар після його отримання, це можна зробити згідно з умовами Обміну і повернення.

Чи можу я зберегти обрані товари, щоб замовити їх пізніше?

Так, зареєстровані користувачі можуть зберігати вподобані товари в розділі Обрані товари.

Як часто на сайті з'являються нові товари?

Ми презентуємо нові колекції бренду щосезону і регулярно додаємо нові моделі для найкращого вибору взуття та одягу New Balance в Україні.

Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором або фасоном?

Ви можете повернути або обміняти товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, упаковки, етикеток і товарної накладною. Саме тому ми радимо приміряти і уважно оглянути товар після його отримання в комфортній обстановці, не зриваючи етикеток. На повернення або обмін товару у вас буде 14 днів з моменту його покупки.

Зверніть увагу: під час дії деяких акції та спеціальних пропозицій, можливе повернення лише всіх товарів замовлення.

Як повернути або обміняти товар?

Відправте товар, який вам не підійшов, за допомогою сервісів «Нова Пошта» або “Justin”.

У посилці мають бути товар з його оригінальною упаковкою і супровідними аксесуарами, а також товарна накладна та заповнена заява на повернення товару.

  • Через “Нова пошта”

Отримувач: ТОВ "ОМНІ КОММЕРС 1"

відділення “Нова Пошта” №66, м. Київ, вул. Сирецька, 9 (Куренівка).

  • Через “Justin”

Отримувач: ТОВ "ОМНІ КОММЕРС 1"

Телефон: 050 383 40 78

відділення “JustIn” № 17, м.Київ

Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: парфумерно-косметичні та перо-пухові вироби, рукавички, білизна, товари в аерозольній упаковці.

Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Витрати, що стосуються відправки товару при його поверненні, ми беремо на себе. Вам не потрібно нічого оплачувати незалежно від способу повернення товару.

Які документи необхідні, для повернення товару?

Щоб повернути товар, необхідно надати заповнену заяву на повернення товару і товарну накладну, отриману разом із замовленням.

Шаблони заяв на повернення товару:

- Заява на повернення через “Нова пошта”

- Заява на повернення через “Justin”

В які терміни я можу повернути товар?

Як передбачено законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?

В залежності від способу, яким ви оплатили замовлення, ви можете отримати повернення коштів:

  • при оплаті готівкою у відділенні «Нова Пошта» або «Justin» ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;
  • при оплаті банківською картою на сайті ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.